13 feb 2016

Ik zal Mijn Geest gieten

Ik zal Mijn Geest op uw nageslacht gieten en mijn zegen op uw nakomelingen. (Jesaja 44:3)

Ik had mijn dagboekje opengeslagen naast mijn laptop liggen toen mijn man er aan kwam. Hij zag de tekst boven het stukje van de dag en zei: Dat is mooi! En dat is het ook. Daarom zette ik die tekst bovenaan mijn post van vandaag. Ter bemoediging.


GELOVIG VRAGEN
Wij kunnen onze (klein)kinderen soms niet meer bereiken. Wij kunnen hen niet veranderen van ongelovig in gelovig. God wel. Deze tekst uit Jesaja is één van de beloften waar de HEERE om gevraagd wil worden. Hij kan onze kinderen wèl bereiken. Is er voor Hem iets te wonderlijk?

Hebben wij sommige dierbaren buiten de Ark? Laten wij niet rusten, voordat zij worden binnengebracht door de eigen hand van de HEERE. (C H Spurgeon)

7 opmerkingen:

  1. Blijven bidden voor al diegene die (nog) niet Gods liefde hebben ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi, een prachtige belofte! Ik hou mij er ook aan vast.
    Fijjne zondag! Hartelijke groet, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Praise God that nothing is too hard for Him, and that He loves out children even more than we do! Thanks for the great post & God bless.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Ariëlla, Since my last visit to your blog you have updated and it looks great. That is a wonderful header! I love this post and the encouragement about pouring God's spirit on the children. Did I tell you about my volunteer work at the hospital? Once a week I work in the Intensive Care Nursery and hold little new born babies when the nurses are too busy. I often feel like God's spirit is flowing through me. Your blog is a blessing and thank you for following mine!

    BeantwoordenVerwijderen