22 dec 2018

ALLES WAT IK NODIG HEB

God is er ieder moment voor mij. Dat is iets waar ik aan wil denken. Dat is iets wat me opvalt, als ik terugkijk in de tijd. Hij is er niet alleen als het goed gaat. Of als ik Zijn aanwezigheid voel. Hij is er niet alleen als het zonnetje lekker schijnt.

Hij is er ook ...


  • als het wintert van binnen 
  • als er terreur dreigt 
  • als ik worstel met moeilijke dingen. 
  • als ik een topprestatie moet leveren 
  • als het werk me boven het hoofd groeit. 
  • als ik last van negatieve gedachten hebt 
  • als ik een dag vol pijn heb 
  • als ik bang ben voor iets (of iemand) 
  • als ik me eenzaam voel 
  • als het me allemaal niet gelukt is 
  • als ik iets verprutst heb 

🙏 GEEF NIET OP. HIJ IS ER OOK VOOR JOU!

MIJN VASTE ROTS

Jezus Christus is mijn fundament, elke dag en ieder moment. Een stabiele Helper wanneer ik me onzeker voel. Een vaste Rots. Hij bewaart me in Zijn Naam en geeft me Zijn liefde en bescherming op de meest onverwachte momenten.

Op U alleen, mijn Licht, mijn Kracht,
stel ik mijn hoop, U zorgt voor mij.
Door golven heen, door storm en nacht,
leidt mij Uw hand, U blijft nabij.
Uw vrede diep, Uw liefde groot,
verjaagt mijn angst, verdrijft de dood.
Mijn vaste Rots, mijn Fundament,
U bent de grond waarop ik sta.


Alles wat ik nodig heb... bent U!

12 opmerkingen:

  1. Perhaps the times when things are going well are the bigger test; we may forget Him then and been drawn nearer to Him in the difficult times. Indeed He may give us the difficult times to learn more about Him.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is het Aritha, als Hij zegt Ik ben met je, alle dagen, dan is Hij dat ook. Dat is zo mooi en zo troostvol.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten! Hoe moeilijk het leven soms ook echt kan zijn. Hij zal bij ons blijven en ons troosten en kracht geven. Zijn aanwezigheid verlaat ons nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja amen zo is Hij.Hij omgeeft ons van achteren en van voren en legt Zijn Hand op ons. Nooit laat Hij ons alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you, Aritha!! I want to keep my focus on my ever-present Savior! Never alone. Thank God. I am praying today for persecuted Church in China. My son's friends church was raided and shut down during Sunday morning worship today.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Amen!
    Your photos of the sweet little birds makes me think of the scriptures where Jesus says to look at the birds in the air, and where he shows how much He cares for them, and how much more so He will provide for and care for us. ♡

    I just read the comment above. So sorry for hearing the friends church in China on the comment above by Karen. Prayers for the Church in China. Blessings.Love.🖼♡愛

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig in alle omstandigheden mogen we weten dat Hij erbij is

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "I will never leave you or forsake you" is what the Bible says and God does not change. His word is just as true now as when those words were written many years ago. God's faithfulness amazes me! He can be trusted!

    BeantwoordenVerwijderen